Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟΥ Π.Δ. ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ


ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ
ΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟΥ Π.Δ.
ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ


«Επειδή πληροφορήθηκα, ότι στην τελευταία σύσκεψη (Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011) που αφορούσε την κατάθεση των τελικών προτάσεων των φορέων επί του Σχεδίου Π.Δ. για τον Όλυμπο, απευθύνθηκε μομφή στο πρόσωπό μου, όπως και στο πρόσωπο των συναδέλφων μου βουλευτών, για την απουσία μας από τη σύσκεψη, οφείλω να τονίσω τα εξής:
1.Η συγκεκριμένη σύσκεψη πραγματοποιήθηκε ημέρα που οι υποχρεώσεις μου και ως εκ τούτου οι υποχρεώσεις των βουλευτών στην Αθήνα δεν θα επέτρεπαν τη φυσική μας παρουσία. Παρόλα αυτά, εκπροσωπήθηκε το πολιτικό μου γραφείο από τον κ. Γραμματόση Γιώργο, όπως και σε προηγούμενη σύσκεψη με μοναδικό στόχο την πλήρη καταγραφή και ενημέρωση για τις προτάσεις που κατέθεσαν οι φορείς του νομού μας.
Όλο αυτό το διάστημα έχω πλήρη ενημέρωση και συνεχή επικοινωνία με όλους τους συναρμόδιους φορείς για το θέμα.
2.Δεν θεωρώ ότι θα μου υπαγορεύσει κανένας ούτε το χρόνο ούτε τον τρόπο με τον οποίο θα υπερασπιστώ τα συμφέροντα των πολιτών του νομού και μάλιστα με τόσο απαξιωτικό τρόπο όσο αυτός που επιλέχθηκε από τον αντιδήμαρχο Κατερίνης κ. Λεμονόπουλο.
3.Ως εκπρόσωπος των πολιτών της Πιερίας, υποχρεούμαι να διεκδικώ, να υπερασπίζομαι και να μεταφέρω την άποψη των συμπολιτών μου, των φορέων και των συλλογικών οργάνων. Την δε πρόταση, με την εντολή όλων των φορέων της Πιερίας, θα την υπερασπιστώ στο Κοινοβούλιο και σε κάθε αρμόδιο φορέα.
Δεν θα υπερασπιστώ ούτε επιχειρηματικά, ούτε οικονομικά συμφέροντα, παρά μόνο την πρόοδο και την ανάπτυξη του τόπου.
Δεν ήμουν ποτέ της άποψης πως με θορυβώδεις δηλώσεις και άναρθρες κραυγές και μόνον λύνονται τα σημαντικά ζητήματα. Τα αποτελέσματα τέτοιων πρακτικών δυστυχώς τα ζούμε καθημερινά. Λυπάμαι πραγματικά.
Κλείνοντας, θέλω να ενημερώσω πως η πρότασή μου επί του Π.Δ. θα κατατεθεί αρμοδίως και θα δοθεί στη δημοσιότητα για την ενημέρωση των πολιτών του νομού».


Από το Πολιτικό Γραφείο

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.