Τα θέματα κρίνονται διαβαθμισμένης δυσκολίας με ανιούσα πορεία από το διδαγμένο κείμενο προς το αδίδακτο.
Πιο συγκεκριμένα το διδαγμένο κείμενο από τα Ηθικά Νικομάχεια του Αριστοτέλη
ήταν ένα διαγώνισμα βατό στο σύνολό του, που είχε αναλυθεί κατ'
επανάληψη όλη τη χρονιά και οι ερωτήσεις ανάπτυξης στο μεγαλύτερο μέρος
τους υποδείχθηκαν με έμφαση στο χθεσινό επαναληπτικό μάθημα. Η
λεξιλογική άσκηση μάλιστα απαντήθηκε χθές αυτούσια.Γενικά στο διδαγμένο κείμενο μπορούσε να γράψει η πλειοψηφία των μαθητών.
Στο αδίδακτο τα πράγματα είναι σαφώς διαφορετικά. Το κείμενο από
τον "Αρχίδαμο" του Ισοκράτη ήταν δύσκολο στη μετάφραση και αυξημένων
απαιτήσεων, ανάλογο με το περυσινό από τον Θουκυδίδη. Εξίσου δύσκολη
ήταν και η παρατήρηση της γραμματικής με ζητούμενους τύπους, που
παρέπεμπαν σε υποσημειώσεις. Η άσκηση του συντακτικού κρίνεται λιγότερο
απαιτητική , αν και εδώ υπήρχαν δυσκολίες. Είναι προφανές ότι το επίπεδο
των θεμάτων σπωσδήποτε έχει ανεβεί ήδη από πέρυσι, γι' αυτό οι μαθητές
και οι οικογένειές τους πρέπει να αναζητούν για την προετοιμασία
δασκάλους καταξιωμένους , ειδικευμένους στο αντικείμενό τους με εμπειρία
και γνώσεις στις πανελλαδικές εξετάσεις και όχι τους γυρολόγους του ευτελισμένου ιδιαίτερου της πλαστικής σακούλας, που "όλα τα σφάζουν, όλα τα μαχαιρώνουν".
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στη συνέχεια σε όλους τους μαθητές.
Έγκυρα και υπεύθυνα.
Γιώργος Πουρλιώτης Φιλόλογος - φροντιστής
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.