Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΑΓΑΚΟΥ - ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΦΑΡΜΑΚΗ.



Σύντομο Βιογραφικό

Φίλες και Φίλοι,

Γεννήθηκα στους Παλαιούς Πόρους ,το 1964,από φτωχή γεωργική οικογένεια. Αφού τελείωσα το σχολείο αποφοίτησα από τη σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων στη Θεσσαλονίκη. Από τότε και μέχρι σήμερα ασχολούμαι με τον τουρισμό, Ενοικιαζόμενα Δωμάτια και υπηρεσίες Εστίασης. Μιλάω γερμανικά και αγγλικά. Είναι η πρώτη φορά που κατεβαίνω υποψήφιος,εκτός από το 2000,που συμμετείχα στις Δημοτικές εκλογές στο Neoutting της Γερμανίας, ανάμεσα σε 79 Γερμανούς και εγώ ο μοναδικός Έλληνας. Οι συνδημότες μου τότε με είχαν τιμήσει με 426 ψήφους,από ένα εκλογικό σώμα, περίπου,7.500 ψηφοφόρων.
Τα τελευταία έξι χρόνια είμαι μόνιμα εγκατεστημένος με την οικογένεια μου στους Νέους Πόρους,μετά από μια εικοσάχρονη απουσία στη Γερμανία, όπου και εκεί ασχολήθηκα με υπηρεσίες Εστίασης-Εστιατόρια. Από τη στιγμή που επέστρεψα στη γενέτειρα μου, άρχισα να ασχολούμαι με τα κοινά μέσω Συλλόγων. 
Τέσσερα χρόνια ήμουν πρόεδρος στον Πολιτιστικό Σύλλογο Νέων Πόρων,όπου με πολύ καλή ομάδα, απαρτιζόμενη από νέα παιδιά, καταφέραμε χωρίς χρηματοδότηση, μόνο με εθελοντές και χορηγούς, να κάνουμε χορευτικά τμήματα και αρκετές εκδηλώσεις στους Νέους Πόρους και στους Παλαιούς Πόρους,με αποκορύφωμα την εκπομπή ΄΄ Κυριακή στο Χωριό’’ της ΕΤ3 στις 17/04/2011. Για την πραγματοποίηση της είχαμε την αμέριστη συμπαράσταση του συνυποψήφιου μου δημοτικού συμβούλου κ. Γρηγόρη Γκίνου, ο οποίος ήταν ο υπεύθυνος της εκπομπής και την μετέδωσε έξι φορές με εμβέλεια σε όλο τον κόσμο,μέσω της ΕRΤ SΑΤ,για να προβάλλουμε αυτό το ονειρεμένο χωριό που λέγεται Παλαιοί Πόροι. Ακόμα, φέραμε την εκπομπή του ΣΚΑΙ ‘’ Γυρίσματα’’ που προέβαλλε πάλι το χωριό μας και την περιοχή μας!
Τα τελευταία τρία χρόνια είμαι πρόεδρος στον Σύλλογο Ενοικιαζομένων Δωματίων Νέων Πόρων, όπου πάλι με καλή ομάδα, χαρτογραφήσαμε τους Νέους Πόρους, φτιάξαμε ενημερωτικά φυλλάδια, δημιουργήσαμε το site www.neipori.gr στο οποίο μπορεί να προβληθεί ο καθένας μας δωρεάν, μηχανογραφήσαμε όλες τις επιχειρήσεις (σίγουρα με παραλείψεις και λάθη) και έτσι γνωρίζουμε ποιος είναι που. Στις δυο εισόδους των Νέων Πόρων τοποθετήσαμε δυο μεγάλες φωτεινές επιγραφές με τον χάρτη του χωριού μας, όπου ο καθένας ,Έλληνας ή ξένος, μπορεί μέσα σ’ένα λεπτό να προσανατολιστεί και να καταλάβει που βρίσκεται.
Συμμετείχα στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Ν.Πόρων, τώρα στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Πλαταμώνα. Σε συνεργασία με τη Διασωστική Ομάδα Πιερίας δημιουργήσαμε τη Διασωστική Ομάδα Πρώτων Βοηθειών Ν.Πόρων και πήραμε δώδεκα άτομα πιστοποίηση για καρδιακή αναζοωγόνωση μέσω της μεθόδου ''ΚΑΡΠΑ''. 


Ζητάω την ψήφο σας γιατί!
Γιατί έχω όρεξη να ασχοληθώ με τα κοινά, να προσφέρω σ’αυτόν τον τόπο που γεννήθηκα αλλά και που μου έλειψε πολλά χρόνια και σίγουρα θα προσπαθήσω την καθημερινότητα μας να την κάνω καλύτερη. Πιστεύω έχω τη δύναμη και το θάρρος να συγκρουστώ με καταστάσεις,να διεκδικήσω και να απαιτήσω, να φτιάξουμε αυτόν τον τόπο πολύ καλύτερο. 
Πρώτο μου μέλημα θα είναι η τουριστική προβολή του Δήμου μας στην πράξη... έπειτα, τα σκουπίδια, η καθαριότητα, το νερό με δημιουργία δεξαμενών-ταμιευτήρων, και φυσικά πεντακάθαρες ακτές παίρνοντας αυτό που τις αξίζουν. Επίσης, αν εκλεγώ,θα προσπαθήσω να έχω από την πρώτη κιόλας στιγμή άριστη συνεργασία και πολύ κοντινή σχέση με τους κατά τόπου προέδρους για να φτάνουν τα προβλήματα της τοπικής κοινωνίας στο Δημοτικό Συμβούλιο και όχι μόνο, αλλά προσπαθώντας και απαιτώντας για άμεση επίλυση.
Θέλω να ευχαριστήσω, εκ των προτέρων, όσους με στηρίξουν με την ψήφος τους και όσους δεν με στηρίξουν. Θα είμαι δίπλα στα προβλήματα και θα αγωνίζομαι για την επίλυση τους.
Και μην ξεχνάτε σταυρό στον πρώτο του ψηφοδελτίου...!!!

Με εκτίμηση 

Αγάκος Βασίλειος του Ιωάννη και της Ευθυμίας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος 

Εκλογικής Περιφέρειας Ανατ. Ολύμπου
''Συνδυασμός Ευθύνης''

Υπ.Δήμαρχος Γιώργος Φαρμάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.