Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Τσαρούχας Δημήτρης: Στόχος μου είναι να συνεισφέρω στην επίλυση των καθημερινών προβλημάτων χωρίς βλέψεις σε αξιώματα και κομματικές δεσμεύσεις.

Φίλες και Φίλοι,
Συγκάτοικοι στον ίδιο δήμο,

Αισθάνομαι την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας κάποια πράγματα και αυτό θα κάνω πάντοτε είτε εκλεγώ είτε όχι. Δεν είμαι πολιτικός και ούτε θέλω να γίνω. Πήρα όμως την απόφαση να συμμετέχω στα κοινά του τόπου μου μετά από πολύ σκέψη. Αυτή η απόφαση είναι σταθμός για μένα. Έχω μια αξιοπρεπή εργασία και ο χρόνος μου είναι πολύτιμος, αλλά η αγάπη μου γι αυτόν τον τόπο νίκησε τις όποιες αμφιβολίες μου και τις δυσκολίες που τυχόν προκύψουν
 Στη ζωή μου πορεύτηκα και πορεύομαι με αρχές, αξίες και στόχους και αυτά θέλω να τα διατηρήσω και να τα διαφυλάξω μέσα σ αυτή την κοινωνία και σε ένα διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα. Στόχος μου είναι να συνεισφέρω στην επίλυση των καθημερινών προβλημάτων των συμπολιτών μου και στη σωστή και δίκαιη διαχείριση των οικονομικών του Δήμου, χωρίς βλέψεις σε αξιώματα και κομματικές δεσμεύσεις. 


Σκέψη μου είναι αλλά και χρέος όλων μας  είναι να μάθουμε να ενεργούμε σαν "εμείς" και όχι σαν "εγώ, μόνο τότε θα μπορέσουμε να πάμε μπροστά αυτόν τον τόπο, και πρέπει να το κάνουμε γιατί το χρωστάμε πρώτα στον εαυτό μας και μετά στα παιδιά μας.

Αν λοιπόν πιστεύετε ότι μπορώ να σας αντιπροσωπεύσω επάξια δεν έχετε παρά να μου δώσετε το χέρι σας για να πορευθούμε ΜΑΖΙ .

Φιλικά

Τσαρούχας Δημήτρης
Υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος
Δήμου Δίου-Ολύμπου


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.