Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ




Με απόφαση του  Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών Παντελή  Οικονόμου, λόγω της αυξημένης προσέλευσης  των πολιτών στις κατά τόπους Δ.Ο.Υ. για την προμήθεια των ειδικών  σημάτων τελών κυκλοφορίας,  παρατείνεται  μέχρι και την Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012 η καταβολή των οφειλόμενων  τελών κυκλοφορίας καθώς και  η θέση των οχημάτων σε ακινησία.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.