Φιλοξενία δημοσιογράφων στο Γαστροδρόμιο "Εν Ολύμπω" από το Επιμελητήριο Πιερίας και την Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας. Θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε τους παραγωγούς που πρόσφεραν τα κρασιά τους για την εκδήλωση. 1. Τον Χρήστο Ζαφειράκη από τον Τύρναβο που είναι μόνιμος χορηγός σε παρόμοιες εκδηλώσεις και πρόσφερε το ...εξαιρετικό λευκό Παλαιόμυλος Chardonnay 2010. 2. Τον Συνεταιρισμό Σαντορίνης που πρόσφερε ένα από τα καλύτερα επιδόρπια κρασιά στην Ελλάδα, το Βινσάντο 2004 (Santo Wines) και που επίσης είναι πάντα πρόθυμος να συμβάλει σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις. 3. Και τέλος τον συμπατριώτη μας οινοποιό Παύλο Αργυρόπουλο, που μας τίμησε με την παρουσία του στην εκδήλωση, όπου πρόσφερε το αφρώδες BLINK για το καλοσώρισμα και το εξαιρετικό Κόκκινο "Ερατεινές Ευχές" 2009 που συνόδεψε το κύριο πιάτο. Αγαπητοί συνεργάτες σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.