Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Συνέντευξη του Λευτέρη Μωυσιάδη στη ΔΙΟΝ τηλεόραση

Σε ερώτηση του Άκη Τάτση για το αν θα είναι υποψήφιος βουλευτής με τη Δημοκρατική Συμμαχία δήλωσε:

Το φαινόμενο της ταμπελας "πολιτικο γραφείο" στα μπαλκόνια της πλατείας Ελευθερίας στην Κατερίνη σε μη προεκλογική περίοδο εμένα δε με βρίσκουν σύμφωνο και συν τοις αλλοις προκαλούν κατά την άποψή μου και το κοινο αίσθημα των συμπολιτών μας.

Κύριε Τάτση δε νομιμοποιουμαι ούτε ηθικά ούτε πολιτικα να ανακυρηξω τον εαυτό μου υποψήφιο βουλευτή. Υποψήφιο βουλευτη σε ανακυρησσει το κίνημα ή το κόμμα στο οποίο συμμετεχεις. Η πολιτικη δεν είναι ούτε ατομικό σπορ, ούτε προσωπική απόφαση. Η πολιτική είναι μια συμμετοχική διαδικασια που οφειλει να διακρίνει τους συμμετέχοντες απο σεβασμό, συναίσθηση και διάθεση προσφοράς.

Μέχρι σήμερα κ. Τάτση δεν έχω πουλήσει ποτέ φίλο μου, είτε προσωπικό είτε πολιτικό φίλο. Στις κοινές και συλλογικές προσπάθειες στεκομουν πάντα δίπλα και στα εύκολα αλλα κυρίως στα δύσκολα. Επισης δεν έχω αφήσει ποτε καμια προσπάθεια στη μέση.

Με το παραπάνω σκεπτικό σας καταθέτω λοιπόν ότι αν η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο της Δημοκρατικής Συμμαχίας είναι πρώτα απ´ όλα χρήσιμη και μετέπειτα κριθεί ως απαραίτητη θα είμαι παρών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.