Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Ανοιχτή επιστολή Τάκη Ανδριά προς τους Δημότες τού Λιτοχώρου



ΛΙΓΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ! 
ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ, 
ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ! 

Αγαπητές μου συνδημότισσες, αγαπητοί μου συνδημότες. 
Την ερχόμενη Κυριακή 26 Μαΐου 2019, έχουμε τις Αυτοδιοικητικές Εκλογές. 
Όπως συμβαίνει πάντα στο Λιτόχωρο, οι υποψήφιοι κινηθήκαμε με ήρεμο και πολιτισμένο τρόπο. 
Προσωπικά, θέλω να ευχαριστήσω τους συνυποψηφίους τής Ομάδας μας για την αγάπη και τον σεβασμό με τον οποίο με περιβάλανε μέχρι σήμερα. Βέβαια, σ’ αυτό συνέβαλε και η προσωπικότητα του Επικεφαλής τού Συνδυασμού «Συμπολιτεία», Αστέριου Φαρμάκη. 
Θα ήθελα να παρακαλέσω, λοιπόν, τους συνυποψηφίους μου αλλά και τον κόσμο να στηρίξουμε όλοι μαζί, μέχρι τέλους, τη «Συμπολιτεία» και τον Υποψήφιο Δήμαρχο Δίου-Ολύμπου, Αστέριο Φαρμάκη. 

Αγαπητές συνδημότισσες, αγαπητοί συνδημότες, να μας κρίνετε αυστηρά. Να ψηφίσετε τους καλύτερους! 

Την ημέρα των εκλογών, 50 περίπου υποψήφιοι από όλους τούς Τοπικούς Συνδυασμούς, εδώ στο Λιτόχωρο, θα ζητήσουν την ψήφο τού κόσμου για να εκλεγούν στο Τοπικό Συμβούλιο της Δημοτικής μας Κοινότητας. 
Σ’ αυτό το Τοπικό Συμβούλιο θα εκλεγούν μόνο οι 7 από αυτούς. Μακάρι να μπορούσα να ισχυριστώ ότι όλοι όσοι είναι υποψήφιοι και υποψήφιες, έχουν αγνές προθέσεις… Γι’ αυτό, παρακαλώ τους/τις ψηφοφόρους να μας κρίνουν αυστηρά και να εκλέξουν τις καλύτερες και τους καλύτερους από εμάς. 

Με γνωρίζετε καλά! Το παρελθόν μου είναι η μεγάλη εγγύηση προσφοράς μου στο μέλλον! 

Αγαπητές συνδημότισσες, αγαπητοί συνδημότες. 
Σε ό,τι με αφορά, ζητώ την ψήφο σας προκειμένου να βοηθήσω στην αναγέννηση της Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου. Νομίζω ότι διαθέτω τη μόρφωση και τη γνώση, την εμπειρία αλλά και την καλή διάθεση που απαιτεί η θέση. 
Η ψήφος εμπιστοσύνης σας στο πρόσωπό μου θα μου δώσει τη δυνατότητα να προσφέρω στη Δημοτική Κοινότητα Λιτοχώρου, το γραφείο τής οποίας, επί των ημερών μου, θα ξαναλειτουργήσει, διότι το Λιτόχωρο χρειάζεται μια Δημοτική Κοινότητα ανοιχτή! Μ’ αυτή την ανοιχτή επιστολή μου δεν επιθυμώ να σας πω πολλά. Άλλωστε, εμείς δεν είμαστε άγνωστοι μεταξύ μας. Γνωριζόμαστε καλά. Γνωρίζετε πολύ καλά τι μπορώ να προσφέρω στο χωριό μας. 
Οι περισσότεροι που με γνωρίσατε ως Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου, είδατε την προσπάθειά μου, είδατε την αποτελεσματική συμμετοχή μου στα κοινά, είδατε την καθημερινή μου δράση, την επαφή που είχαμε εκείνο το διάστημα, είδατε τις εκδηλώσεις που κάναμε αλλά και το πόσο ζωντάνεψε η Δημοτική μας Κοινότητα, το πόσο προβλήθηκε προς τα έξω το Λιτόχωρο. 

Το όραμά μου και οι δεσμεύσεις μου για την επόμενη μέρα των εκλογών. 

Για την επόμενη μέρα των εκλογών, εφόσον οι συνδημότισσες και οι συνδημότες μου με εμπιστευθούν και με τοποθετήσουν στο νέο Τοπικό Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου αλλά και εφόσον οι εκλεγμένοι στο επταμελές Τοπικό Συμβούλιο με προτιμήσουν για την κεντρική θέση στη Δημοτική Κοινότητα, θέλω να διαβεβαιώσω αλλά και να δεσμευτώ για κάποια από τα πιο βασικά θέματα που απασχολούν όλους και όλες: 
• Να ανοίξουν ξανά τα Γραφεία τής Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου και να τεθεί ξανά σε λειτουργία το γνωστό τηλέφωνο 2351 350 126 με στόχο να εξυπηρετούνται καθημερινά οι Δημότισσες και οι Δημότες. 
• Να δημιουργηθεί μια ενημερωτική Ιστοσελίδα (site) για τη Δημοτική Κοινότητα Λιτοχώρου. 
• Να υπάρχει συνεργασία τής Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου με τη νέα Διοίκηση του Δήμου καθώς και με φορείς, σωματεία, συλλόγους, όπως επίσης και με σημαίνοντα αρμόδια πρόσωπα που μπορούν να βοηθήσουν στην τοπική μας ανάπτυξη. 
• Στα ζητήματα του Πολιτισμού, δεσμεύομαι, ιδιαίτερα, να υπάρχει συνεργασία με τον Πολιτιστικό Όμιλο Λιτοχώρου (Π.Ο.Λ.) καθώς και με άλλους πολιτιστικούς φορείς και συλλόγους, με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη του πολιτισμού και τη συμβολή του στον τουρισμό. 
• Να γίνονται λαϊκές συνελεύσεις, με στόχο την ενημέρωση των Δημοτών αλλά και τη συζήτηση μαζί τους, ώστε να καταγράφονται σημαντικά προβλήματα που παραμένουν άλυτα. Και βέβαια, να αναζητούνται οι δέουσες λύσεις τους. 
• Να δίνουμε άμεσες λύσεις σε προβλήματα της καθημερινότητας που διαπιστώνουμε ή που μας κατατίθενται από Δημότισσες και Δημότες, όπως, για παράδειγμα, οι Δημοτικές Τουαλέτες, που αποτελούν μια κακή εικόνα για το χωριό μας. 

Διαχρονικό το ενδιαφέρον μου για τα κοινά, για το Λιτόχωρο! 

Κλείνοντας αυτή την ανοιχτή επιστολή προς εσάς, τις Δημότισσες και τους Δημότες τού Λιτοχώρου, θέλω να σας μιλήσω από καρδιάς. 
Και θέλω να σας πω ότι αυτόν τον τόπο τον αγάπησα και τον αγαπώ πολύ. Είμαι γέννημα θρέμμα αυτού του χωριού, δεν είμαι ούτε αλεξιπτωτιστής σ’ αυτόν τον τόπο, ούτε υπήρξα αδιάφορος για τα κοινά τού τόπου μου. 
Το ενδιαφέρον μου για το Λιτόχωρο δεν είναι ξαφνικό λόγω υποψηφιότητας, αλλά, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, είναι διαχρονικό. Ακόμη κι όταν διορίστηκα μακριά από το Λιτόχωρο, είχα πάντοτε στη σκέψη μου και στην καρδιά μου την πόλη μας, την πόλη των θεών αλλά και το βουνό των θεών, τον μυθικό Όλυμπο. 
Θα είμαι, λοιπόν, εδώ και θα ενδιαφέρομαι πάντοτε για τον τόπο μου, για το καλό τού Λιτοχώρου, μέχρι σβήσει το καντήλι τής ζωής μου. Γι’ αυτό και θέλω να συνεισφέρω στην πρόοδο και στην προκοπή αυτού του χωριού. Αυτός είναι και ο λόγος που ζητώ την ψήφο σας: 
ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ. 
ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΣΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ! 

Δημήτρης Ανδριάς
Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος
στη Δημοτική Κοινότητα Λιτοχώρου
Με τον Συνδυασμό «ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.