Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ Ο π. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Ν.Δ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥ



Βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να ενημερώσω τους Συμπολίτες μου ότι το ήθος μου και η επί 35 χρόνια πολιτική μου σταδιοδρομία με τη Νέα Δημοκρατία, με ανάγκασαν να διαφωνήσω με τις επιλογές της ηγεσίας της παράταξής μας ως προς την κατάρτιση του ψηφοδελτίου της Περιφέρειας Αττικής, με συνέπεια να μην συμπεριληφθώ σε αυτό.
Παραμένω πιστός στις αρχές και τις αξίες της Παράταξης την οποία υπηρέτησα και υπηρετώ.
Ευχαριστώ θερμά τους Συμπολίτες μου για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που δείχνουν προς το πρόσωπό μου.
 
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥ
π. Υφυπουργός Γεωργίας – π. Βουλευτής Αττικής
π. Γενικός Γραμματέας Κοινοβουλευτικής Ομάδας Νέας Δημοκρατίας

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.