Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019

ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΥΝΘΕΣΗ Ο ΣΑΚΗΣ ΚΑΛΑΙΤΖΗΣ.



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Του Αθανάσιου Καλαϊτζή, Εκπαιδευτικού


Η ενασχόλησή μου με τα κοινά και η πορεία μου στην αυτοδιοίκηση, με οδήγησαν πριν μήνες, στην απόφαση να διερευνήσω τη δυνατότητα συγκρότησης δημοτικής παράταξης για τις Αυτοδιοικητικές εκλογές, στο Δήμο Δίου-Ολύμπου.
Όλα αυτά τα χρόνια, η επαφή μου με τους δημότες ήταν συνεχής. Γνώριζα και γνωρίζω τα προβλήματα που απασχολούν την περιοχή, τις δυνατότητες που έχει, τις προοπτικές που ανοίγονται για το Δήμο μας. Μίλησα με εκατοντάδες ανθρώπους και μοναδικό μου κριτήριο υπήρξε η επιθυμία μου να είμαι πραγματικά χρήσιμος και να μην εγκλωβιστώ σε λογικές προσωπικού συμφέροντος, εκμεταλλευόμενος τη συγκυρία. Φυσικά και η συγκρότηση δημοτικής παράταξης δεν θα ήταν δύσκολη υπόθεση. Το μεγάλο ζητούμενο όμως, για μένα και η μεγάλη πρόκληση είναι να πετύχουμε τα περισσότερα, τα μεγαλύτερα, τα σπουδαιότερα για το δήμο μας. Να ιεραρχήσουμε τις ανάγκες και να τοποθετήσουμε ψηλότερα από κάθε τι άλλο, τον τόπο μας, τον Δήμο μας. Να πάει επιτέλους, ο Δήμος Δίου-Ολύμπου μπροστά.
Και για να γίνει αυτό πρέπει να ΣΥΝΘΕΣΟΥΜΕ ιδέες και προτάσεις, να ενώσουμε δυνάμεις.
Για τους λόγους αυτούς, πήρα την απόφαση και θα συμπορευτώ με τον Βαγγέλη Γερολιόλιο και τη δημοτική του παράταξη ΣΥΝΘΕΣΗ, που συγκεντρώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και διαθέτει ουσιαστικές και ρεαλιστικές προτάσεις. Η ΣΥΝΘΕΣΗ κινείται όλο αυτό το διάστημα, μεθοδικά, αποτελώντας έναν συνδυασμό από ανθρώπους, που έχουν σημείο αναφοράς τους, την προσφορά.
Με χαρά λοιπόν, σας ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου στο ψηφοδέλτιο του Βαγγέλη Γερολιόλιου, ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος.
[opb][op6]

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.