Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΟΥΚΟΥΤΑΤΣΙΟΥ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑΝΝΗ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ


Νίκος Κουκουτάτσιος                                     Προς
Δουμπιώτη 21                            τον υπουργό οικονομικών κ - Στουρνάρα
Λιτόχωρο 31/7/2013                                     Αθήνα.
Ανοιχτή Επιστολή

Κύριε Στουρνάρα.
Είμαι ένας 83χρονος συνταξιούχος του ΙΚΑ με σύνταξη 460 ευρώ το μήνα μετά από σαράντα χρόνια συνεχούς ασφαλισμένης νόμιμης εργασίας σε ΟΓΑ και ΙΚΑ. Δούλευα από δέκα χρονών παιδί διότι η φασιστική κατοχή 1941-1944 και τα πέτρινα χρόνια που επακολούθησαν με ανάγκασαν να γίνω αρχηγός της κατατρεγμένης οικογένειας του πατέρα μου που βρισκόταν συνεχώς φυλακισμένος για την αντιστασιακή του δράση. 
Εσείς όμως που πιστεύω ότι δεν φάγατε ,, πικρό ψωμί,, έρχεστε ως διορισμένος υπουργός και τεχνοκράτης, και με ταράζετε στα χαράτσια μέσω ΔΕΗ, παρά τον ισχύοντα νόμο που το απαγορεύει αυτό, και τη σχετική απόφαση της ανώτατης δικαιοσύνης, για ακίνητα που ηλεκτροδοτούνται από την ιδιωτική πλέον επιχείρηση ηλεκτρισμού. 
Και δίνετε αυτήν την παράνομη εντολή κ. Στουρνάρα χωρίς να εξετάσετε και χωρίς να γνωρίζεται αν τα ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα ανήκουν σε μένα που είμαι υποτίθεται ο διαχειριστής του ακινήτου η σε τρίτους όπως πράγματι είναι. 
Και σας ερωτώ ευθέως κ. Στουρνάρα από πού αντλείται το δικαίωμα να με χαρατσώνεται παράνομα μέσω ΔΕΗ άνευ λόγου, και δεν αφήνετε την αρμόδια εφορία ης Πιερίας να στείλει τα άδικα χαράτσια στους πραγματικούς ιδιοκτήτες; 
Έχω την εντύπωση κ. Στουρνάρα ότι είστε όνομα και πράμα,,. 
Σαν η σκληρή πέτρα που εμείς οι Λιτοχωρίτες στην ντοπιολαλιά μας την αποκαλούμε ,, Στουρνάρα,, Αυτά.. 
Και δεν σας ζητώ συγνώμη για την αντιδεοντολογική μου προσφώνηση, έχοντας επίγνωση της “ασέβειας “μου. Και γράμματα γνωρίζω.-



Νίκος Κουκουτάτσιος
π. Δήμαρχος Λιτοχώρου  

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.