Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΛΠΑΚΙΔΗΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ


Θέλω να ευχαριστήσω τους 1454 πολίτες που με εμπιστεύτηκαν αλλά και όσους έκαναν ένα θετικό σχόλιο για εμένα. .
Αν και ικανοποιημένος προσωπικά, από την πρώτη εκλογική μου προσπάθεια, δεν μπορώ να είμαι ευχαριστημένος από το τελικό αποτέλεσμα για το ΠΑΣΟΚ. Αυτό που απαιτείται  να γίνει, είναι ένα νέο ξεκίνημα στην παράταξη και μια ανανέωση που δεν θα επικεντρωθεί μόνο σε αλλαγές προσώπων αλλά θα προχωρήσει σε αλλαγές νοοτροπιών και πρακτικών. Πολλά μπορούν να ειπωθούν για το εκλογικό αποτέλεσμα στην Πιερία και ειδικά για την περιβόητη τρίτη θέση, αλλά δεν είναι σοφό να κάνεις βιαστικές εκτιμήσεις. Συγχαρητήρια στους νεοεκλεγέντες βουλευτές του νομού και στους συνυποψήφιους μου για τον αγώνα που κάναμε όλοι μαζί. Προσωπικά θα είμαι παρών ασκώντας όποτε χρειάζεται εποικοδομητική κριτική με γνώμονα το συμφέρον της Πιερίας και μόνο.
--
Με εκτίμηση

Καλπακίδης Δαμιανός
Υπ.Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Πιερίας

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.