Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Παπανικολάου Ηλίας: το βιογραφικό του υποψηφίου Περιφερειακού Συμβούλου Πιερίας




Είμαι ο Ηλίας Παπανικολάου. Γεννήθηκα στην Κατερίνη το 1999. Γονείς μου είναι ο Νίκος Παπανικολάου του Ηλία, δικηγόρος από το Λιτόχωρο και η Ζωή Συμεωνίδου του Σπύρου,  δικηγόρος από τη Σεβαστή Πιερίας. Η οικογένειά μου είναι πολύτεκνη με 7 μέλη, από την οποία τα 6 μέλη ασχολούνται με τα Νομικά. Φοιτώ στο δεύτερο έτος της Νομικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Είμαι μέλος της European Law Students’ Association και του Δικτύου Ενεργοποίησης Νέων. Έχω συμμετοχές σε διεθνή επιστημονικά και πολιτικά συνέδρια. Δραστηριοποιήθηκα ως μαθητής στα 15μελή των σχολικών συμβουλίων, στις διεκδικήσεις και κινητοποιήσεις υπέρ του μαθητικού κινήματος. Αθλούμαι και ήμουν ποδοσφαιριστής του ΣΦΚ Πιερικού και της ΕΠΣ Πιερίας, και συμμετείχα στην προεπιλογή της Εθνικής Ομάδος Παίδων το 2013, όπου κατακτήσαμε το Πρωτάθλημα.

www.papanikolaou2019.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.