Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Ο απόστρατος Φώτης Αντώνη Γκαβαρδίνας υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο πλευρό του Θανάση Λιακόπουλου



Ένας απόστρατος αξιωματικός με σημαντική εμπειρία και Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 16ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης, ο Φώτης Αντωνίου Γκαβαρδίνας, θα είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο πλευρό του Θανάση Λιακόπουλου. Ο Φώτης είναι και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Χιονοδρομικού Ομίλου Κατερίνης (ΧΟΚ) ενώ έχει σημαντική παρουσία σε πολλούς ακόμη συλόγους του Δήμου μας.

Προτεραιότητά μας τα σχολεία, οι απόστρατοι και οι εθελοντές
«Η υποψηφιότητα του Φώτη Γκαβαρδίνα τονίζει και πάλι ότι για τον συνδυασμό μας τα σχολεία του Δήμου μας είναι η πρώτη μας προτεραιότητα, μετά το νεό Μουσικό Σχολείο. Θέλουμε να προχωρήσουμε στην ενεργειακή αναβάθμιση των σχολείων μας, να διορθώσουμε μία προς μία όλες τις ατέλειες και τα επικίνδυνα σημεία και να τα παραδώσουμε στους συνδημότες μας ασφαλείς» τόνισε ο Θανάσης Λιακόπουλος. Ακόμη δεν παρέλειψε να σημειώσει ότι «θα δώσουμε λύσεις ουσίας στους εθελοντές του Δήμου μας, πολλαπλασιάζοντας τις δυνατότητες δράσης τους σε σημαντικά θέματα του τόπου μας. Το ίδιο αφορά και τους απόστρατούς μας, που είναι σίγουρο πως δικαιούνται περισσότερης συμμετοχής και δράσης στο τοπικό κοινωνικό γίγνεσθαι.

Φώτης Γκαβαρδίνας: «Θα υπηρετήσω τη βελτίωση της ζωής των συμπολιτών μου»
«Η συμμετοχή μου ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο συνδυασμό του Θανάση Λιακόπουλου είναι αποτέλεσμα ώριμης σκέψης και υπόσχεσης στον εαυτό μου πως με γνώμονα τις ηθικές αξίες και την ανάγκη του συνανθρώπου, θα υπηρετήσω τη βελτίωση της ζωής των συμπολιτών μου.

Ως απόστρατος των Ενόπλων Δυνάμεων έχω μάθει να κινούμαι με σχέδιο και πειθαρχία προκειμένω να επιτευχθούν στόχοι για την καλυτέρευση της καθημερινότητάς μας.
Προσωπικά πιστεύω πως η ενασχόληση με τα αυτοδιοικητικά είναι προσφορά και υποχρέωση όλων μας, στο βαθμό που αναλογεί στον καθένα. Ανήκω στη γενιά της αλληλεγγύης, που το πρόβλημα και η ανάγκη του γείτονα ήταν υπόθεση και φροντίδα όλων.

Έχω τη διάθεση, έχω το σθένος, έχω το χρόνο να υπηρετήσω τα συμφέροντα των δημοτών της
πόλης μας. Στηρίζω τον υποψήφιο δήμαρχο Κατερίνης Θανάση Λιακόπουλο, έναν άνθρωπο εργατικό, έμπειρο σε θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης, με όραμα και διάθεση να προσφέρει στην κοινωνία.

Ζητώ την ψήφο σας!  Υπόσχομαι να μείνω σταθερός στις αξίες και τα πιστεύω μου.

ΟΛΟΙ   ΜΑΖΙ   ΜΠΟΡΟΥΜΕ   ΚΑΛΥΤΕΡΑ»

Θανάσης Λιακόπουλος
Υποψήφιος Δήμαρχος Κατερίνης

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.