Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΝΟΒΟΛΙΑΣ: Με τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία.


ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΝΟΒΟΛΙΑΣ
Υποψήφιος  Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ
στην ΠΙΕΡΙΑ
Με τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία.

Η  ΕΛΠΙΔΑ έφτασε και εκφράστηκε με το νικηφόρο αποτέλεσμα της Κυριακής! Για πρώτη φορά στην ιστορία μας η αριστερά  αναλαμβάνει  να αποδείξει  τις αρχές  και το ήθος της με την άσκηση της εξουσίας. Να βγάλει το λαό  μας από τη χρόνια ομηρία της  υποτέλειας και της απογοήτευσης, με μια άλλη πολιτική που προάγει τη δικαιοσύνη την αξιοπρέπεια, την ανθρωπιά.  Να ανασυγκροτήσει τη χώρα με  το όραμα της αριστεράς, που τόσο συκοφάντησαν οι φορείς της νεοφιλελεύθερης πολιτικής. Είναι το όραμα που τοποθετεί τον άνθρωπο πάνω από το χρήμα  και εμπνέει όλους εμάς που αγωνιστήκαμε  είτε σαν υποψήφιοι, είτε σαν μέλη του ΣΥΡΙΖΑ ,είτε σαν  απλοί ψηφοφόροι και δώσαμε  στο Σύριζα το     36,34%           της  επικράτειας  και στην Πιερία μας   τρεις (3),για πρώτη φορά, αριστερούς βουλευτές.
Τους τρεις συνυποψήφιους συντρόφους μου , το Ζήση Ζάννα, τη Μπέττυ Σκούφα και το Χάρη Τζαμακλή, που εκλέχτηκαν βουλευτές, συγχαίρω και εύχομαι καλή δύναμη στο βαρύ έργο τους. Επίσης συγχαίρω τους συνυποψήφιους συντρόφους μου Καστόρη Στέργιο και Γραβάνη Βικτωρία  για τη  συμβολή τους στη μεγάλη νίκη του Σύριζα.
Ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μου,   όλους όσοι στήριξαν  το ψηφοδέλτιο του Σύριζα και ιδιαίτερα τους συνδημότες μου για  την αμέριστη συμπαράσταση, την εκτίμηση, την αγάπη  που έδειξαν στο πρόσωπό μου.
Η εμπιστοσύνη τους μου δίνει δύναμη να συνεχίσω να προσφέρω απ’ όπου και όπως μπορώ για μια καλύτερη ζωή, για μια πιο δίκαιη κοινωνία.
                                                           ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΝΟΒΟΛΙΑΣ
                                                         Υποψήφιος  Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ
                                                         στην ΠΙΕΡΙΑ


[op14]

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.