Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Ν. ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ : ΘΗΤΕΙΕΣ ΠΑΝΤΟΥ! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ "ΚΑΡΕΚΛΑ"

ΠΕΣΤΑ ΝΙΚΟΛΑ!!!!!



"ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΜΕ 1.000 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΗΝ Α' ΟΥΤΕ ΣΤΗ Β' ΑΘΗΝΑΣ"
Το "φρέσκο" αίμα του ΠΑΣΟΚ Ν. Ανδρουλάκης σε συνέντευξη που έδωσε σήμερα στο Ν. Χατζηνικολάου διατύπωσε μερικές ορθές προτάσεις για την θεσμική θωράκιση του πολιτικού συστήματος. Συγκεκριμένα έκανε λόγο αλλαγή του...
τρόπου χρηματοδότησης, ώστε να ξέρει ο Έλληνας φορολογούμενος που πάνε τα λεφτά του, σε ποιους κωδικούς δαπανών και προγραμματικά στα Κόμματα.
Δεύτερον μικρές εκλογικές Περιφέρειες.
Όπως χαρακτηριστικά τόνισε στον αέρα του Real fm : "Ένας άνθρωπος που αμείβεται με 1.000-1.500 ευρώ το μήνα, δεν μπορεί ποτέ να είναι υποψήφιος ούτε στην Α, ούτε στη Β Αθήνας, ούτε στο υπόλοιπο. Μικρές λοιπόν εκλογικές Περιφέρειες και θητείες. 15 χρόνια βουλευτής είναι πάρα πολλά, δηλαδή αν εγώ σήμερα ήμουν βουλευτής που είμαι 34 έπρεπε να είμαι μέχρι τα 60; Γιατί; Τι έχω να προσφέρω; Nα τελειώνει η ιστορία αυτή. Και δεν μιλώ μόνο για τη Βουλή, αλλά θητείες παντού, και για τους Υπουργούς, τους Δημάρχους και τους Περιφερειάρχες. Είναι γλυκιά η ζωή είναι και για άλλα πράγματα. Δεν γίνεται μια ζωή «καρέκλα».

ΠΗΓΗ: fimotro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.