Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Ευχαριστήριο του δημάρχου Δίου-Ολύμπου,κ. Γιώργου Παπαθανασίου, προς όλους εκείνους που του συμπαραστάθηκαν στην περιπέτειά του.




Μετά τη δικαστική μου περιπέτεια στην οποία άδικα με οδήγησαν κάποιοι, περιπέτεια που όμως είχε ευτυχές τέλος για εμένα, αισθάνομαι την ανάγκη ως δήμαρχος Δίου-Ολύμπου να εκφράσω τις πιο μεγάλες μου ευχαριστίες για όλους εκείνους που μου συμπαραστάθηκαν κατά το διάστημα των δέκα τριών μηνών που τόσο πολύ ταλαιπωρήθηκα. 

Ιδιαίτερα όμως, θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε όλη τη δημοτική μου ομάδα, στους δημοτικούς μου συμβούλους που στάθηκαν από την αρχή μέχρι το τέλος ακλόνητοι στο πλευρό μου. 

Να ευχαριστήσω τον Γιώργο Φαρμάκη που με τη βοήθεια της δημοτικής μας ομάδας σήκωσε όλο το βάρος τής αναπλήρωσής μου. 

Να ευχαριστήσω όλους τούς φίλους και τους συμπολίτες μου οι οποίοι ήταν πάντοτε κοντά μου και μου συμπαραστέκονταν καθένας με τον τρόπο του. 

Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους δικηγόρους μου και συγκεκριμένα στον δικηγόρο Κατερίνης κ. Τάκη Γάκη και στον δικηγόρο Θεσσαλονίκης κ. Δημήτρη Τσάκο που από την αρχή πίστεψαν στο δίκιο τού αγώνα μου και τον έφεραν σε πέρας με επιτυχία.


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΙΟΥ-ΟΛΥΜΠΟΥ
Γιώργος Παπαθανασίου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.