Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Το Λιτόχωρο επισκέφθηκε ο Γιώργος Κωνσταντόπουλος.




’Την Δευτέρα μετά τις εκλογές  δεν θα μπορούμε να διορθώσουμε το εκλογικό αποτέλεσμα. Χρειάζεται συνεπώς ψυχραιμία, σύνεση. Πρέπει να μείνουμε μονιασμένοι , για να έχουμε θετικό εκλογικό αποτέλεσμα. Για το καλό του τόπου μας, για την πρόοδο της χώρας μας. Είναι ανάγκη οι πολιτικοί να μιλήσουμε ανοιχτά, να πούμε την αλήθεια στον λαό. Είναι ανάγκη να δεσμευτούμε σε βασικά θέματα , για να μπορέσει να αναπτυχθεί η Πιερία.  Να συνεννοηθούμε επιτέλους σε κεντρικούς άξονες, να συμφωνήσουμε και να απαντήσουμε στον Πιερικό λαό. Οι μικροπολιτικές , τα απωθημένα , οι προσωπικές εκδικήσεις δεν μπορούν να απαντήσουν στα προβλήματα της χώρας. Είμαι εδώ. Σας κοιτάω κατάματα λέγοντας σας μόνο την αλήθεια. Γνωρίζετε πως η κοινοβουλευτική και κυβερνητική μου εμπειρία είναι μεγάλο προτέρημα του πολιτικού. Σας ζητώ την 6η Μαΐου να είμαι η επιλογή σας. Θα είμαι παρών στα προβλήματα της Πιερίας , όπως ήμουν πάντα.’’ 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.