Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Αποστόλης Ντινάκης: Ας σταματήσουν οι «Κασσάνδρες» κι ας αγωνιστούμε όλοι για την Αυτοδύναμη Ελλάδα.




Βρέθηκα στο προσκήνιο με την εμπλοκή μου ως υποψήφιος για υποψήφιος Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στην Πιερία. Η τελική επιλογή και απόφαση ήταν να ενταχθεί στο ψηφοδέλτιο η κ. Μαρία Τσιμήτρη – εκπαιδευτικός και στέλεχος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Δήμου Δίου – Ολύμπου.

Κι ενώ όλα έγιναν κανονικά κάποιες «Κασσάνδρες» προσπαθούν με διάφορα ευφάνταστα σενάρια να σπείρουν «ζιζάνια» στον κόσμο της μεγάλης Δημοκρατικής Παράταξης, να υπάρξει αμφιβολία, αντιπαράθεση, ίσως διάσπαση και κατακερματισμός δυνάμεων.

Οφείλω, λοιπόν, να ξεκαθαρίσω με ειλικρίνεια, όπως πάντα κάνω, το τοπίο από τη «θολούρα» που κάποιοι προσπαθούν να απλώσουν.

Δε γνωριζω για ποιους λόγους αρχικά η κ. Μαρία Τσιμήτρη δίστασε να μπει στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στην Πιερία, ούτε αν κάποιος την αποθάρρυνε από το να μπει.

Σε ό,τι με αφορά, πάντα ήμουν, είμαι και θα συνεχίσω να είμαι, στρατιώτης, έτοιμος για τον αγώνα τον καλό, για τη μεγάλη Δημοκρατική Παράταξη, το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα.

Στη διαδικασία συγκρότησης του ψηφοδελτίου του ΠΑΣΟΚ για τις εκλογές της 6ης Μαΐου ήμουν παρών και δεν αρνήθηκα να συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις από όποια θέση κι αν κρίνει το Κίνημα πως μπορώ να προσφέρω.

Έτσι ακούστηκε και γράφτηκε το όνομά μου ανάμεσα σ αυτά που πιθανόν θα συγκροτούσαν το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στην Πιερία και συγκεκριμένα της έκτης θέσης αφού ήδη τα άλλα πέντε είχαν ήδη ανακοινωθεί.

Πράγματι μου προτάθηκε από το Κίνημα η ένταξη μου στο ψηφοδέλτιο της Πιερίας και συζητώντας με πολλά οικεία μου πρόσωπα και με τον επικεφαλής της δημοτικής μας παράταξης στον δήμο Δίου – Ολύμπου, Νίκο Λάππα, αποφάσισα να αποδεχθώ την τιμητική αυτή πρόταση.

Ωστόσο, το θέμα της ποσόστωσης παρέμενε ανοιχτό και γι’ αυτό δεν υπήρξε καμία επίσημη ανακοίνωση για το ψηφοδέλτιο μέχρι την επόμενη μέρα.  

Τελικά η κ. Τσιμήτρη αποδέχθηκε να μπει η ίδια στο ψηφοδέλτιο και το θέμα έκλεισε εκεί.

Η επίσημη ανακοίνωση της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Πιερίας για την ένταξη της κ. Μαρίας Τσιμήτρη στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο και έτοιμο για τον αγώνα που θα φέρει την νίκη στις 6 Μαΐου 2012.

Ας σταματήσουν λοιπόν οι «Κασσάνδρες» κι ας σηκώσουμε όλοι μαζί ψηλά τα λάβαρα του αγώνα!

Του αγώνα που θα δικαιώσει και θα δώσει ξανά στην παράταξη τον δυναμισμό, την υπερηφάνεια, την αξιοπρέπειά της. Το αγώνα για να δώσουμε στην Ελλάδα και στους Έλληνες την υπερηφάνεια και την αξιοπρέπεια.

Να φτιάξουμε την Αυτοδύναμη Ελλάδα, την Ελλάδα που ξεπερνά το μνημόνιο, που στέκεται όρθια, που ξανακερδίζει τη δημοσιονομική της κυριαρχία. Την Ελλάδα που αποκαθιστά τη μεσαία τάξη, τον κορμό της ελληνικής κοινωνίας, την Ελλάδα που δίνει ξανά ζωή, προσδοκία, ορμή και όνειρο στα παιδιά μας, στη νέα γενιά.

Αυτή την Ελλάδα, κι αυτή την Πιερία, μπορούμε και θα τη φτιάξουμε με το ΠΑΣΟΚ πρώτο κόμμα στις εκλογές της 6ης Μαϊου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.