Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

"Γιατί υπέβαλα αίτηση για υποψήφιος Βουλευτής" του Ξενοφώντα Μπαραλιάκου, Οικονομολόγου

Υπέβαλα αρμοδίως, όπως και αρκετοί άλλοι συμπολίτες μας, αίτηση να συμπεριληφθώ στο ψηφοδέλτιο Πιερίας της Νέας Δημοκρατίας. Αμέσως μετά την υποβολή της αίτησης παραιτήθηκα από το αξίωμα του Γενικού Γραμματέα της Νομαρχιακής Διοικούσας Επιτροπής Πιερίας (ΝΟΔΕ) του κόμματος αλλά και από απλό μέλος της ΝΟΔΕ. 

Τους λόγους της παραίτησής μου τους εξήγησα με προηγούμενο δημοσίευμά μου στον τύπο. Γιατί έκρινα ότι όφειλα να ενημερώσω σχετικά όχι μόνο αυτούς που με ψήφισαν για μέλος της ΝΟΔΕ και με ανέδειξαν πρώτο σε σταυρούς προτίμησης, αλλά και όλους τους οπαδούς και τους φίλους του κόμματος. Προς τους ανθρώπους αυτούς και γενικότερα προς όλους τους συμπατριώτες μας Πιεριείς, πιστεύω ότι οφείλω να αναφέρω τους λόγους για τους οποίους με την αίτησή μου εκδήλωσα το ενδιαφέρον μου να είμαι υποψήφιος βουλευτής. Και , εφόσον η ηγεσία του κόμματος το εγκρίνει, να ζητήσω την ψήφο των Πιεριέων ώστε να τους αντιπροσωπεύσω στη Βουλή των Ελλήνων. 

 1. Είμαι νέος άνθρωπος και οικογενειάρχης. Ζω και αντιμετωπίζω καθημερινά τα ίδια προβλήματα που βιώνει και αντιμετωπίζει σήμερα και ο κάθε Έλληνας. Αγωνιώ κι εγώ όπως όλοι σχεδόν οι συμπατριώτες μου για την πατρίδα μας, για την Πιερία και τον κόσμο της, για την οικογένειά μου, για το μέλλον όλων μας. Και νιώθω, όπως ασφαλώς και πολλοί άλλοι άνθρωποι κάθε ηλικίας, ότι η Πατρίδα μας και η περιοχή μας δεν μπορούν να ξεπεράσουν τα πολλά και δύσκολα προβλήματά τους αν δεν παλέψουμε όλοι μας να τα λύσουμε. Ο καθένας με τον τρόπο του. Προσωπικά πιστεύω ότι η συμμετοχή μας στα κοινά οποιασδήποτε βαθμίδας είναι μια από τις πιο απαραίτητες προϋποθέσεις ενός σωστού αγώνα για την έξοδο του τόπου μας από την κρίση. 

2. Τα προβλήματα μας είναι ασφαλώς οικονομικά. Είμαι οικονομολόγος πτυχιούχος του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας. Πιστεύω ότι οι γνώσεις και η εμπειρία μου στον κρίσιμο αυτό τομέα θα φανούν χρήσιμες στη Βουλή και για την Πατρίδα και για την Πιερία και τους κατοίκους της. Τις θέτω στη διάθεσή σας και στη διάθεση του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας.

 3. Η κρίση που μας ταλαιπωρεί όλους μας δεν είναι μόνο οικονομική. Είναι συγχρόνως πολιτική, κυρίως πολιτική. Επομένως τον πρώτο λόγο και την κύρια ευθύνη έχουν οι πολιτικοί μας. Οι βουλευτές δηλαδή που θα ψηφίσουμε και τα πολιτικά κόμματα που θα συγκροτήσουν την επόμενη κυβέρνηση και το κοινοβούλιο, σύμφωνα με την λαϊκή ετυμηγορία. Έθεσα την υποψηφιότητα μου σε πρώτη φάση στο κόμμα μου κι αν αυτό συμφωνήσει, στην κρίση του λαού του νομού μας, έχοντας ως μοναδικό μου σκοπό να αγωνιστώ και να προσφέρω στον τόπο και στο λαό. Είμαι αποφασισμένος να κάνω για την επιτυχία του σκοπού μου αυτού, ότι μπορώ με καλή θέληση και εντιμότητα και με όλες μου τις δυνάμεις. 

Θεωρώ απαραίτητο να προσθέσω ότι οι επικείμενες εκλογές είναι πάρα πολύ κρίσιμες. Η κρισιμότητά τους μόνο με εκείνη των εκλογών του 1896, του 1920, του 1946 μπορούν να συγκριθούν. Γιατί σ’ αυτές, όπως και στις τωρινές, το διακύβευμα, αυτό που «παίζεται», είναι το μέλλον της πατρίδας μας που πραγματικά βρίσκεται σε κίνδυνο. Τις τρεις προηγούμενες φορές κάναμε ως λαός δυστυχώς λάθος. Και το πληρώσαμε πανάκριβα: ήττα στον Ελληνοτουρκικό πόλεμο (1897), Μικρασιατική Καταστροφή (1922), εμφύλιος πόλεμος (1946-1949). Είναι χρέος μας αυτή τη φορά όλοι μας να ξεπεράσουμε τα ελαττώματα, τις αδυναμίες και τις υστεροβουλίες μας και να κάνουμε όλοι μας το καθήκον μας. 

 Έχω τη διάθεση να κάνω το καλύτερο για τον τόπο μου και σε κάθε περίπτωση θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το μέλλον της πατρίδας μου, από όποια θέση και να βρίσκομαι και με όσα μέσα διαθέτω. 

Ξενοφών Ε. Μπαραλιάκος 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.