Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

«Υποχρέωσή μου να στηρίξω τα μέτρα της κυβέρνησης». Πηγή: www.newsbeast.gr


'Ελσα Παπαδημητρίου: Δεν υπάρχει εναλλακτική πρόταση

Υποχρέωσή της, χαρακτήρισε η ανεξάρτητη βουλευτής Ελσα Παπαδημητρίου, τη στήριξη των μέτρων της κυβέρνησης, όταν δεν υπάρχει εναλλακτική πρόταση απέναντι στις πιέσεις της τρόικας. 
«Θεωρώ ότι είναι υποχρέωσή μου να στηρίζω τα μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση, όταν δεν κατάφερε κανένας -ούτε εγώ δυστυχώς- να αντιπροτείνει κάτι στις πιέσεις της τρόικας», παρατήρησε η κ. Παπαδημητρίου μιλώντας στον Βήμα FM και αναγνωρίζοντας πως δεν είναι όλα δίκαια και σωστά, ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να ψηφίσει με άλλο τρόπο «πλην της συνείδησής μου και της επιτέλους απόλαυσης ανεξαρτησίας μου». 

Σε άλλο σημείο των δηλώσεων της, η ανεξάρτητη βουλευτής ευχήθηκε να καταστεί δυνατή η συνεργασία των πολιτικών δυνάμεων της χώρας γιατί όπως εκτίμησε «η Ελλάδα μπορεί να σωθεί ... και δεν έχει και άλλη επιλογή από το να σωθεί», αρκεί να το καταλάβουν όλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.